Iako je na dole pomenutoj večeri konstatovano da je predstava divna i krasna, desilo se to da se '3D' katastrofalno, t.j. nikako ne prodaje. Predstava je dobila više loših nego dobrih kritika, a izveštaji sa blagajne su neumoljivi. Direktor marketinga Dramatena je već otkazao 15 od planiranih 40 izvođenja. Dakle, preostaje da se nekako napuni tih 25 repriza (stotinak ljudi bi bilo idealno po predstavi). Reditelju Miku sam tek ja javila šta se dešava, niko se nije odvažio da ga obavesti o neuspehu na blagajni. Ne znam otkud baš takav fijasko, možda zato što su se kritičari okomili na nedostatke u tekstu. Izgleda da ovde reč kritičara mnogo više znači nego kod nas. O predstavi počinje da se govori daleko pre premijere, i onda svi očekuju recenzije u lokalnim novinama, od čega umnogome zavisi uspeh predstave.
Šta se može sada učiniti? Pa, može se uposliti ona mala iz Srbije koja je, kao, na praksi. Dobila sam ponudu koju moram da pošaljem na stotine i stotine e-mail adresa. Inače, pristigla mi je i koleginica iz Danske po imenu Lua, takođe na praksu, tako da neću sama obavljati ovaj naporni posao.
No comments:
Post a Comment